TheLifeOfEmy

Alla inlägg under juli 2010

Meh

Av Emy - 31 juli 2010 19:20

AliceBrandon

Av Emy - 30 juli 2010 22:24

Äsch. Nu får det vara slut på gråtandet.

 

Life goes on!

 

Hihi, positiva klubben har sammanträde!

 

& nästa vecka drar jag till Göteborg! =D

Av Emy - 26 juli 2010 22:44

Now it´s my time of pain.

Av Emy - 25 juli 2010 20:22

For her;

 

Honey...

I hope that you all are happy, 'cause that is what I live for..

I´m sure that your friends allready have told you this words, but I´m goin' to say them again; you gave me what I deserved.

'U survived when you time of pain was comed, and I hope that I´ll do the same...

 

But if I´ll die, I want you to know, that it was´nt because of you, or him.

It´s all because I don´t have the strength to fight against the darkness anymore...


My time´s here, and I´ll just have to wait for the judgement. And suffer...

 

 

----------------------------------

 

Med mörkret kommer hopplösheten, med hopplösheten försvinner livslusten.

De som börjar tröttna på mig nu, de har befogenhet för det. Men jag hoppas och tror, att min historia kommer att fungera som ett ledljus för mina vänner, att inte kasta sig in i saker de inte vet om de kommer att kunna kontrollera.

För i världen som den ser ut idag, så är det vi kvinnor som måste ha kontrollen, och om vi inte har den, så kommer vi att få lida, och vi kommer att få sona det enda brott vi gjort, när vi föddes som kvinnor.

Av Emy - 24 juli 2010 18:31

--, 'cause big girls

 

don´t cry

 

 

 

  

Av Emy - 21 juli 2010 23:30

En gång gav han upp henne för att få motta

 

min kärlek...

 

Nu lämnar han mig för att ha tillbaka henne.

Av Emy - 21 juli 2010 19:04

even though you're gone,

 

 

I'm happy.

 

 


I'm not gonna miss you,

like a child misses their blanket,

'cause I have to get a move on with my life,

it's time to be a big girl now,

and big girls don't cry.

Av Emy - 18 juli 2010 17:47

Nu är jag tillbaka på den plats som jag delade med dig.

Och det gör ondare än jag kunde föreställa mig.

Jag vill ha tillbaka din kärlek. Men icke.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör en bra bloggare?!
 Utséendet
 Språket
 Innehållet på bloggen
 Familjen
 Bilderna
 Åsikterna
 Kläderna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards