TheLifeOfEmy

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Emy - 1 juni 2010 16:54

Jag ångrar mig.

 

Att dessa tre så enkla ord ska vara så svåra att uttala.
Jag har modet att ta dem i min mun, men jag finner aldrig rätt tillfälle att få saken ur världen.

Detta må kanske ses som en bortförklaring som säger att jag inte vågar, men så är alltså inte fallet. Jag vet nu vad jag har gjort, och jag har börjat se resultaten av mitt agerande, vissa av dem positiva, medan andra är mycket negativa.

Tyvärr så väger inte de positiva sakerna upp de negativa, om så vore fallet så skulle jag kunna leva med det inträffade.

 

Varför ska livet vara så svårt? Varför kan man inte få två chanser vad det gäller val och händelser som kommer att påverka ens framtid i hög grad?

Allting vore så mycket lättare då, om livet bara vore en lek, en lek som gick att avbryta när man tröttnat.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör en bra bloggare?!
 Utséendet
 Språket
 Innehållet på bloggen
 Familjen
 Bilderna
 Åsikterna
 Kläderna

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards