TheLifeOfEmy

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Emy - 2 juni 2010 20:48

Under ytan av det som sker så finns det så mycket skit.

Bortom alla välvilliga leenden och lyckönskningar finns ett oändligt helvete som bara väntar på att bryta lös.

Ingenting betyder någonting för mig längre, jag väntar bara på att mitt eget personliga helvete ska vakna till liv igen, efter en kort tids sömn.

Så mycket som jag har sårat några personer under Helvetets Sömn, det är nästan att jämföra med hur mycket Han sårade mig. En längre text kommer om Honom lite senare. Ni borde veta vem han är. Så att ni kan akta er för Honom.


Ni som läser detta, märk mina ord, för jag menar dem verkligen.

Lämna en kommentar som visar din åsikt på vad jag skriver om. En främlings ord betyder mer än ni tror.

Ty finns inte många i närheten man kan tala med, är det oändligt skönt att veta att någon bryr sig, någon där ute bakom en dataskärm som kan visa medkänsla och kanske lägga ner tid på att förstå ens problem.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör en bra bloggare?!
 Utséendet
 Språket
 Innehållet på bloggen
 Familjen
 Bilderna
 Åsikterna
 Kläderna

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards